Misery - Horde - Ner'Zhul
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Palanthir
Waarve
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Waarve
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Waarve


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MessageSujet: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyDim 15 Avr - 6:40

https://www.wow-europe.com/fr/info/underdev/testrealm.html

C'est long, mais il y a pas mal de changement, notament pour chaque classe et pour l'interface utilisateur.
Je vous conseil donc sa lecture pour se tenir courant.
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Palanthir

Palanthir


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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyDim 15 Avr - 11:35

hop copié collé de l'autre post

OLOLLLLLL

alchimie = réduction des flasques
flacon de forticiation = 1500hp et +30 def avant le patch
apres le patch = 500hp, +10 def

titan = 1200 hp
apres le patch, 400 hp

les flasques sont considérées comme des elixirs défensifs ET offensifs en meme temps... tu prends une flasque et c'est tout !!

toutes les popo autres, genre popo ZG, blasted, juju seront considérés comme des elixirs

méga nerf du war dps : death wish et enrage ne sont plus cumulables, flurry est nerf a 25%


méga méga nerf du palouf sacré = un crit heal ne rend plus ke 50% de la mana du sort lancé au lieu de 100%
un palouf full vie ne regen plus de mana si on le heal (genre étreinte vampirique du pretre)

rappelons que c'est les pretres qui demandaient une refonte de leur arbre pour pouvoir concurrencer les palouf en heal
et encore une fois (a l'instar des druides et des wars) au lieu de up/refondre le pretre, ils nerfent le palouf

nerf du mage givre = CD de 30 sec entre 2 Ice Block

démo intouché alors que ca reste une classe ubber cheaté depuis un sacré moment déja

absolument aucune modif du T4, légere modif du T5 ( un poil plus de stats notamment en endu... j'ai pas noté toutes les diff encore)

j'ai envie de pleurer
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Adema

Adema


Masculin Nombre de messages : 394
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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyDim 15 Avr - 12:23

les war dps deviennent de plus en plus des merde gg blibli encore une belle connerie
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Ilden

Ilden


Masculin Nombre de messages : 518
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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyDim 15 Avr - 17:23

Vive les rogues et a la poubelle les flasks pig
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foxscroll

foxscroll


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Date d'inscription : 01/05/2006

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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyDim 15 Avr - 17:38

:'(
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Waarve
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Waarve


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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyLun 16 Avr - 1:28

Si ça s'accompagne d'un équilibrage des boss, pour moi, cela rajoute encore de la strat de groupe, car on va maintenant se poser la question de quel consomable choisir; alors qu'avant c'était go max conso, les alchy n'ont cas farmer plus.
C'est clairement une modif pour rendre certaines rencontre plus accèssible aux guildes casuals/semi-casuals (disont celles qui n'ont pas d'armée de farmeur pour fournir tous le raid en compo). Et étant dans cette catégorie là (même si on a quelques herbos zéllés Wink ), c'est bon pour nous.

Pour le nerf des différentes classes, j'ai pas assez de points de comparaison pour avoir un avis dessus, et puis reste a savoir qu'ils doivent les équilibrer à la fois pour le PVE et le PVP, ce qui n'est pas chose facile.
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Lunard

Lunard


Masculin Nombre de messages : 563
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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyLun 16 Avr - 3:55

Loule ça me fait rire quand même : les war et les chamans se font encore nerfer alors qu'ils en ont le moins besoin et le démoniste... a droit à des rangements du livre de sorts et à de nouvelles animations, à croire qu'il est même plus possible de le up....
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Waarve
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Waarve


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MessageSujet: Re: patch note 2.1.0   patch note 2.1.0 EmptyMar 17 Avr - 18:09

Une série de changement non documentés dans le patch note. Rien n'est sûre, mais il y a beaucoup de chance qu'on en retrouve une bonne partie.

sources : http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94204815&sid=1&pageNo=1


Since the previous thread is a polymorph debate thread, I will try to keep this one updated as much as I can.
These are all undocumented changes, bugs or not. Since none of these are documented, they could be bugs. I will let Blizzard to decide which.


Updated: 04/13 23:51 CST

- The /who function will now display up to 50 matches and the total possible matches (for example, /who 70 shows "90 matches (50 displayed)")

- Polymorph no longer heals the target

- The Warlock Talent "Improved Drain Soul" no longer gives mana back

- Boats now have a bell that they ring when they arrive at the dock

- There is now PvP water on the general rewards vendor. 4200 and 7500 mana, with costs of 12 silver / 1 honor and 25 silver / 1 honor per 5

- You can now block attacks while your shield is in the sheathed position. Previously, Warriors and Paladins were vulnerable while using instant-cast abilities that caused their shield to momentarily appear on their back

- Tauren druids are now golden-brown in flight form rather than black

- Tailors and Alchemists can speak to their respective specialist in Shattrath to unlearn a specialization, costs 100g

- There is now epic helms purchasable from G'eras. Each cost 60 badges of justice

- The honor cost of many items have been lowered

- 2 New Gladiator weapons added: Gladiator's Gavel (Spell Damage 1-Handed Mace, identical to the Gladiator's Spell Blade) and Gladiator's Salvation 348 Healing 16 Resilence 1-Handed mace

- Base cost of untalented shapeshifting reduced to 35% from 44% and Travel/Aquatic/Flight reduced to 13% from 16% base mana (that includes swift flight form as well)

- New types of quest: daily quests. Repeatable but can only be done once per day. Max of 10 daily quests per day. Hellfire fortifications is now a daily quest

- Spell crit has been removed from Silent Slippers of Meditation

- Added the two priest DPS arena pieces that were missing previously

- Gift of the Wild has its own icon now

- The consortium gem bag works. It does not get mailed to you automatically you must fly to nagrand and talk with Gezhe to do the quest membership benefits to receive your bag of gems

- Swift Starfire Diamond metagem no longer lists a requirement of 2 yellow gems and 1 red gem, but never gives its bonus

- Totem of the Pulsing Earth now Equip: Reduces the mana cost of Lightning Bolt by 24

- Primal Nethers purchasable from G'eras cost 12 badges of justice

- Blessing of Freedom graphic changed from "foot bubble" to golden streamers from the back of players with the blessing

- All but three blessings (Blessing of Sanctuary, Salvation, and Protection) got a new animation. A few seals also got new animations

- the 60% flying mount's animation is slower paced, however the speed remains unchanged

- Boots of Fortelling now have 16 spell crit rating

- Ribbon of Sacrifice now gives 30 heal per application, as well as has an equip bonus of 11 mana/5

- Pendant of the Violet Eye now gives 21 mana/5 per application, and also has an equip bonus of 34 intellect

- Karazhan loot has been reitemized

- In the patch notes it said that the material requirements for Super Mana Potion and Super Healing Potion were switched. This is not in fact true. They remain the same as 2.0.10

- Guile of Khoraazi now has 18 agility and 38 attack power

- Runic spellthread is now 35 spell damage and 20 stamina

- Serpent Flesh has a new icon, it no longer looks like a trouser serpent

- Concussive Shot has a very distinct look now it looks like a shadowy arrow when shot instead of looking like arcane shot

- Female Blood Elves have a new bow animation

- Inner Focus now has a new graphic blue aura that surrounds the Priest for a short time

- When healing a target, the amount of health that you healed them by now appears above the effected ally's character similar to damaging an enemy

- Focused Power was supposed to decrease the cast time of Mass Dispel and increase it's cast time but it doesn't even show this on the talent's tool tip

- New option for the minimap. Now you can have the map rotate rather than having your arrow rotate

- Renew now triggers the proc of Scarab of the Infinite Cycle

- Devastate now states 'An instant weapon attack with both weapons...'

- Changed the layout of the sleeping gryphons at the Menethil Harbor flightpoint

- Shawl of Shifting Probabilities (Damage Caster Cloakrom 25 heroic badge turn ins) has been completely changed
12 Stamina
8 Intellect
Improved Spell Critical strike raiting by 16
Increases Damage and Healing done by 34

- Netherstrike Belt (Crafted Dragonscale LW Elemental set) has been considerably nerfed
9 Stamina (-9 stamina)
15 Intellect (+3 intellect)
Improved Spell Critical strike raiting by 14 (-6 spell crit)
Improves Damage and Healing by 28 (+3 spell damage)
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